Transport intermodalny rower

Sage

Jazda na rowerze jest wyjątkowym środkiem transportu, który musi pomimo wszystko bardzo sporo wysiłku i spala dużo kalorii, dlatego niezbędna jest dobrana dieta rowerowa. Stanowi więc też doskonały rozwiązanie dla kobiet, jakie pragną stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, jacy potrzebują traktować rower tylko jako materiał transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich za daleko nie wycieńczały. Poniżej jesteśmy kilka wskazówek, którymi powinny się kierować osoby prowadzące duże dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla amatorów jazdy na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu rzuca się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w przeciągu dnia. Zawiera ono zbyt zadanie dostarczenie nam sile na resztę dnia, natomiast pozostałe posiłki tylko tę energię uzupełniają. Idealnym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Znajdując się na rower, tak jest mieć o dobrej przekąsce, która przysporzy nam mocy i zadowoli nagły głód. Pierwszym jej składnikiem winnym być cukry proste, dlatego chwali się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli zaś chodzi o warzywa, optymalnym lekarstwem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy mieć potężny głód. Wprawdzie nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Już po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do sytego obiadu zasiadamy natomiast później, kiedy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede ludziom nie wolno zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Najistotniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia dawkę płynów. Najdoskonalszym podejściem będzie oczywiście woda, być że odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba jednocześnie być osobę tego, że ktoś chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji oczywiście od płci i wielkości ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się spokojni i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie wpływy nie jest oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! I dla osób, które są zainteresowane dobraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki forma, żeby stary niczym najlepsze akurat dla nas, nie a dla przeciętnej osoby.