Program pos kasir free

POSM z angielskiego point of sales materials – można przetłumaczyć jako materiały reklamowe, które korzystają zbyt zadanie wspieranie sprzedaży w punkcie sprzedaży. Natomiast współcześnie POS – point of sale istnieje toż program przeznaczony dla każdego sklepu, który współpracuj z dowolnym miejscem kasowym. Dzięki niemu kasjer może wprowadzić rabaty czy ceny objęte specjalną promocją w sklepie.

 

Materiały reklamowe, ale jakie? W skład materiałów POS lub POSM wchodzi: lightbox czyli podświetlona reklama posiadająca wiadomości o produkcie; stojak na reklamy razem z reklamami rzecz jasna; wobbler czyli ruchoma zawieszka dana na półce sklepowej opatrzona w logo firmy oraz inne informacje; stand to trybunka, która została opatrzona brandem marki służy dla hostess w końca reklamy efektu w punkcie sprzedaży; topper czyli plansza zamieszczona nad standem również opatrzona brandem; potykacz to nasza nazwa narzędzia reklamowego, czyli stojak z możliwościom hasłem marketingowym zamieszczony np. na chodniku przy dojścia do sklepu, banku , punktu gastronomicznego; kaseton – wielki nośnik zawierający m.in. nazwę, powieszony na domu, w jakim mieści się placówka, zaś w galeriach handlowych nad witryną lokalu. Ważną rzeczą stanowi obecne żeby kaseton był właściwie duży, a treść idealnie dopasowana do reszty, by była przede wszystkim ważna – im trochę danej na kasetonie tym dokładnie. Innymi nowszymi zabiegami są m.in. monitory zlokalizowane np. przy kasach fikanych, które dają ofertę motywującą do obrotu. Wyspa lub tzw. końcówka w licznych sklepach opatrzona licznymi komunikatami, jakie są zachęcić konsumenta. Warto tutaj nadmienić, że wyspa czy reszta to sam z elementów merchandisingu. Podsumowując materiały POSM możemy wydać na dwie grupy: elastyczne i ciężkie. Te idealne to szczególnie dobre materiały np. ulotki, długopisy, banery, balony z nadrukiem, naklejki, wobblery etc. a twarde to kasetony, infokioski, monitory, standy. Organizacja, która łączy producentów materiałów POS to POPAI. Warto wspomnieć, że stanowi toż forma non-profit i została założona w 1936 r. a wówczas jest najstarszą organizacją branżową marketingu. W jej skład wchodzi około 1700 członków w 45 krajach. W własnym regionu oddział stowarzyszenia zaistniał w 2008 r.